Düzce Belediyesi Beyaz Masa Servisi, 2025 yılının ilk 9 ayına ilişkin faaliyet raporunu paylaştı.
DMHA DÜZCE-Ocak–Eylül döneminde toplam 80 bin 927 çağrı alınırken, 47 bin 142 talep ilgili birimlere yönlendirildi. Vatandaşlarla belediye arasında 7 gün 24 saat kesintisiz iletişim sağlayan Alo 153 Beyaz Masa Servisi, yüz yüze, telefon ve dijital kanallar aracılığıyla iletilen şikayet, ihbar, istek ve talepleri değerlendirdi. Bu kapsamda, 21 bin 695 çağrıya geri dönüş sağlanırken, geri kalan talepler sistem üzerinden kayıt altına alınarak ilgili birimlere iletildi. Başvuru sürecinin her aşamasında vatandaşların, mesaj, telefon ve Beyaz Masa Mobil Uygulaması aracılığıyla düzenli olarak bilgilendirildiği belirtildi.
Henüz Yorum Yok